Fara hartii, fara drumuri la banca

Intrebari frecvente

1. Pachetul Libra Online este un produs al bancii Libra Internet Bank?

Desigur, pachetul Libra Online face parte din portofoliul Libra Internet Bank, banca infiintata in 1996 si operationala pe teritoriul Romaniei din anul 1997. Din anul 2003, Libra Internet Bank a devenit parte a grupului american de investitii New Century Holdings (NCH) si se remarca in peisajul bancar romanesc prin orientarea spre inovatie, spre utilizarea aplicatiilor online si a noilor tehnologii in conceperea unor produse si servicii bancare bazate pe Internet si adaptate secolului XXI.


2. Pachetul Libra Online este un pachet cu beneficii unice pe piata din Romania, insa ce anume are Libra Internet Bank de castigat prin acordarea beneficiilor specifice acestui pachet?

Libra Internet Bank reuseste prin intermediul pachetului Libra Online sa vina in intampinarea unei categorii noi de clienti, cei care sunt pasionati de tehnologie si utilizarea de produse online, precum si a celor din orasele unde Banca nu are sucursale fizice. In plus, costurile suportate de Banca pentru oferirea acestui pachet 100% online sunt atat de mici (clientii facand operatiunile singuri, fara suportul unei sucursale), incat acordarea de comisioane ZERO devine un aspect absolut normal si de asteptat.


3. Cum sunt protejate datele mele cu caracter personal, pe care le completez in cadrul formularului ?

Toate informatiile introduse pe platforma www.libraonline.ro sunt protejate prin intermediul unui protocol modern, TLS 1.0, utilizand un certificat digital generat cu algoritmi puternici (SHA2) si chei de criptare de 128 biti.


4. Ce trebuie sa fac, mai exact, pentru a beneficia de pachetul Libra Online?

Este extrem de simplu sa il deschizi - il poti deschide in doar cateva minute, cu ajutorul ChatBot-ului, sau asistat de o persoana, printr-o discutie video.

Click aici pentru mai multe detalii


5. Pot utiliza cardul Libra Free pentru a retrage bani din contul curent ?

Desigur, cardul Libra Free este atasat contului tau curent. Asadar, de fiecare data cand utilizezi cardul la un ATM, banii retrasi provin din soldul contului tau curent.


6. Exista o suma minima necesara la constituirea produselor de economisire?

In cazul conturilor de economii, nu exista o suma minima necesara pentru deschidere. In cazul depozitelor, suma minima este 100 Lei.


7. Pot fi modificate comisioanele ZERO specifice contului?

Libra Internet Bank nu are niciun fel de intentie sa modifice vreodata beneficiul comisioanelor ZERO, specific Pachetului Libra Online. Cu toate acestea, in situatii exceptionale, obiective, Banca poate interveni cu modificari pe aceste comisioane. In acest caz, clientii vor fi notificati cu 2 luni de zile inainte, avand posibilitatea sa renunte la serviciile Libra Internet Bank, gratuit, fara explicatii, daca nu sunt de acord cu modificarile propuse.

ZERO comisioane!

CONT 100% ONLINE

dureaza cateva minute

Vrei un credit online?

Fara hartii, fara drumuri la banca

Premii castigate
Credit online: Gala Mastercard Gala Mastercard 2017
Produsul de creditare retail al anului 2016
Gala NoCash 2015 Gala NoCash 2015
Cel mai inovator produs
Gala eFinance 2015 Gala eFinance 2015
Best "e-banking" si "e-product"